پارک های آبی مشهد

یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مشهد، پارک های آبی و هیجان‌انگیز آن است که تجربه لحظاتی دلچسب و به یادماندنی را برایتان میسر می‌کند. در این پارک‌ها می‌توانید موج سواری کنید؛ از اسکی روی آب و سرسره‌های متنوع بهره‌مند شوید و حتی به جکوزی و حمام ترکی بروید. در ادامه با پارک های آبی مشهد بیشتر آشنا خواهیم شد.

در مشهد چهار پارک آبی وجود دارد که به دلیل امکانات و تفریحات آبی مهیج و متنوعشان، با استقبال گردشگران و مسافران مواجه شده اند.

سرزمین موج‌های آبی، جذاب‌ترین پارک آبی مشهد است که فاز اول آن در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است.سرسره‌ها و وسایل بازی این مجموعه شامل سرسره‌های آهسته ورنگارنگ در هم تنیده‌، سرسره‌های سرعتی با طول ۵۰ تا ۱۱۰ متر، سرسره سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متر، سرسره سوپر لوپ، سرسره تورنادو که لذت یک سواری گروهی را برایتان به ارمغان می‌آورد،

پارک آبی سرزمین موج های خروشان یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی آبی در ایران است که با هدف ارائه تجربه‌ای منحصر به‌ فرد و هیجان‌انگیز برای همه افراد خانواده طراحی شده است.این مجموعه تفریحی که به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آبی سرپوشیده در جهان شناخته می‌شود، توانسته است با تنوع بالای تفریحات آبی و خدمات رفاهی، به یکی از مقاصد اصلی گردشگران و زائران شهر مشهد تبدیل شود.

پارک ساحلی آفتاب: بسیاری از مسافران و ساکنان شهر مشهد پارک ساحلی آفتاب را بهترین پارک آبی این شهر می‌دانند. این پارک در نزدیکی مرکز خرید الماس شرق در منطقه تجاری و گردشگردی سپاد خراسان قرار دارد.

پارک آبی ایرانیان: یکی از مجموعه‌های تفریحی پرهیجان و محبوب در این شهر است که با ارائه تفریحات آبی متنوع و امکانات رفاهی کامل، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. 

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه