مراکز خرید کیش

جزیره‌ شگفت‌انگیز کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است و به‌عنوان مروارید خلیج‌فارس، شناخته می‌شود. علاوه بر اینکه جاذبه های کیش فراوان است، محل مناسبی برای خرید اجناس مرغوب با قیمت‌های مناسب نیز به شمار می‌رود.

ما در این مطلب سعی داریم،شما را با مراکز خرید کیش بیشتر آشنا کنیم تا به هنگام سفر به این جزیره بهترین انتخاب را برای خرید و بازارگردی داشته باشید.

مرکز تجاری کیش: به جرات می‌توان گفت که مرکز خرید تجاری کیش یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید کیش است. یکی از نکات قابل توجه این مرکز تجاری، نورپردازی و معماری منحصربه‌فرد آن است که نظر هر گردشگری را به‌خصوص هنگام شب جلب می‌کند و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

مرکز خرید زیتون کیش: شاید بازار زیتون کیش نسبت به بقیه مراکز خرید کیش کوچک‌تر باشد، اما معماری جذاب و منحصر به فرد آن در کنار قیمت‌های مناسب اجناس و کیفیت بالا، این بازار را به یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است.

مرکز خرید دامون کیش: بی‌شک هر آنچه را بخواهید در دامون که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود؛ پیدا می‌کنید.همچنین خوب است بدانید قیمت کالاها در این مجتمع چندان ارزان نبوده و با توجه به کیفیت بالای اجناس، قیمت‌ها نیز گران‌تر هستند.

بازار مرجان کیش: بازار مرجان کیش یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود و به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌اش در کنار پارک ساحلی مرجان کیش، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد.همچنین خوب است بدانید بازار مرجان کیش برای عمده فروشی لباس بچه‌گانه کیش گزینه مناسبی بوده و از بهترین مراکز خرید لباس کودکان در کیش شناخته می‌شود.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه