کشتی های تفریحی کیش

 گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس با بهترین کشتی تفریحی کیش می‌تواند خاطره ای به یادماندنی از سفر به این جزیره زیبا برای شما رقم بزند.

کشتی های تفریحی کیش بصورت 2 ساعت گشت دریایی به همراه موزیک زنده، برنامه استنداپ کمدی و پذیرایی شام هستند.در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین کشتی های تفریحی کیش می پردازیم:

کشتی تفریحی کارینا : کشتی کارینا کیش جدیدترین کشتی تفریحی جزیره است، سالن بزرگ، پنجره های قدی با دید دریا، استیج بزرگ و کنسرتی، کشتی نوساز و تمیز، از امتیازات کشتی کارینا کیش است.

کشتی آرتمیس پلاس : یکی دیگر از کشتی های تفریحی جزیره زیبای کیش است که با گردش در آب‌های خلیج فارس لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این کشتی تفریحی کیش یکی از بزرگترین رستوران‌های دریایی را دارد که انواع غذاهای لذیذ و باکیفیتی را سرو می‌کند.

کشتی نوید: اگر به دنبال لوکس‌ترین گزینه هستید قطعا کشتی «نوید دریا» را باید انتخاب کنید. کشتی تفریحی نوید دریا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین کشتی های تفریحی کیش می باشد که از مسافران محترم میزبانی می‌کند. با سوار شدن بر کشتی تفریحی نوید دریا تجربه فوق العاده ای را کسب خواهید نمود که هیچ وقت از یادتان نخواهد رفت.

کشتی تفریحی امپراطور: یکی از جدیدترین کشتی های تفریحی کیش که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است،رستوران کشتی امپراطور جزو باکیفیت‌ترین رستوران‌های دریایی کیش به شمار می‌رود که انواع غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد.

 

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه